Gå videre til hovedindholdet

Opslag

Viser opslag fra marts 5, 2014

Danmarks største virksomhed med danmarks værste kundeservice

  ALLE danskere er kunder hos denne virksomhed, men fordi de har monopol så er der ingen konkurrence og derfor kan de slippe afsted med at have danmarks dårligeste kundeservice! Kunderne har ingen steder at gå hen for der er ingen konkurrent. Problemet er at at stort set 99% af alle andre danske virsomheder kan opfylde dette simple krav, men den største virksomhed kan ikke. Jeg har for et år siden købt bil, og betalte min vægtafgift til marts da den blev købt. Nu har vi fået hus som vi overtog i januar, og derfor er der rigtigt mange regninger de 3-4 første måneder. For at budgettet skal være lidt mere velbalanceret så har jeg kontaktet et hav af virksomheder for at få flyttet forfaldsdato for min betaling, så jeg skal betale den på andre tidspunkter. Det tager 30 sek til 1 minut at gennemføre dette hos de første 5-6 virksomheder. Nu vil jeg så gerne have flyttet fra at jeg betaler min vægtafgift fra marts til april til næste år fordi det passer bedre ind i budgettet. Det gør ba