Gå videre til hovedindholdet

Opslag

Viser opslag fra juli 9, 2013

3 Mobil = Dårlig, dyrt, og ubrugeligt

Dengang jeg købte min Samsung Galaxy S3 blev jeg nødt til at købe den hos 3 Mobil eller 3 Telefoni, fordi de havde en nogenlunde pris i pakken, og der kunne jeg få den hurtigt som jeg ønskede mig. Efter 6 måneder havde det kostet mig 3-4 gange af hvad abonnementet skulle have kostet, og jeg forlod 3 fordi jeg havde virkelig virkelig dårlig dækning. Hver gang jeg var på Fyn hos min far der var stort set ingen dækning i deres hus, så der var det lige så godt som hvis jeg slukkede for mobilen helt. Nu har jeg så efterfølgende skulle have den repareret fordi den fryser og laver tilfældige genstarter. Første gang havde de prøvet med en software reset / opdatering, men hjalp ikke. Havde så skiftet bank samtidigt med den skulle sendes ind og bad ekspedienten om at opdatere til mit nyeste kort og gjorde han og sagde det er i orden det hele. Så nu har jeg så fået et girokort hvor der står jeg ikke har betalt og vil få et rykkergebyr. Betaler den så og ringer ind for at spørge til det