Så nu har jeg lært lidt om hvad man skal tænke over og hvad man skal vide inden man køber sådan en.
Den var rimelig kedelig i standart så der gik ikke længe før der skulle gøres lidt ved den og nu er den endt på over 200 HK og over 300 NM selvom den har leveret mere..
Fik en anden turbo på som har samme udformning som standart bare bedre indmad. Det hedder en K04-001 og leverer tryk meget hurtigt. Ved at køre samme tryk som den er født med leverede den 176 hk og 238 NM så viser meget fint hvordan den bare gør det bedre..
Med det høje program leverede den over 200 hk og over 300 NM.
Både det almindelige og det høje program leverer sine NM ved 3300 omdrejninger og er meget tidligt.
En ting man skal vide er at når man laver sådan en opgradering så skal man også lave mere..
Jeg fik en Miltek turboback udstødning hele vejen som er en 3" forrør sammen med en 2,5" udstødning med mellempotte som tager lidt heste men så kan man holde ud at køre på motorvejen..
Så har jeg fået større indsugningsrør og fjernet pancake pipe til intercooleren fordi så kan den få nok luft.
Og vigtigst af alt så skal du have noget der kan holde din udstødningsmanifold på plads for ellers så går dine pakninger og skruer selv dine skruer ud så styr mister tryk..
Har jeg gjort en del gange efterhånden men efter jeg har fået en der holder dem kører den meget godt.
Jeg fik en Miltek turboback udstødning hele vejen som er en 3" forrør sammen med en 2,5" udstødning med mellempotte som tager lidt heste men så kan man holde ud at køre på motorvejen..
Så har jeg fået større indsugningsrør og fjernet pancake pipe til intercooleren fordi så kan den få nok luft.
Og vigtigst af alt så skal du have noget der kan holde din udstødningsmanifold på plads for ellers så går dine pakninger og skruer selv dine skruer ud så styr mister tryk..
Har jeg gjort en del gange efterhånden men efter jeg har fået en der holder dem kører den meget godt.
Men dette er uden at have lavet intercooler eller andet som kan give flere heste så er faktisk meget fint resultat og plads til meget mere tror jeg..
Nu har det ikke været meget problem på min bil men rust er også noget man skal passe på med..
Ellers er den en fantastisk bil som er pålidelig og ikke meget der skal skiftes på..</p>
Nu har det ikke været meget problem på min bil men rust er også noget man skal passe på med..
Ellers er den en fantastisk bil som er pålidelig og ikke meget der skal skiftes på..</p>