Gå videre til hovedindholdet

Remember

Oprettet af: The Beast Meister : - http://www.icreate-c-sharp.net/
Årgang: 1996
Motor: 2.8 VR6-DOHC 12V
• Supersprint 6-2-1 bananmanifold
• Supersprint udstødning fra kat og bagud (Siger kanon!)
• Apexi Power Filter
>> http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
• 268 graders skarpere knaster
• Chip

Hestekræfter: Standart:
• HK: 174 /6511 RPM
• NM: 215,4 /5170 RPM

Nu
• HK: 186 /6201 RPM
• NM: 229,2 /4425 RPM

Fælge: SOMMER:
• 17x7" Tenzo-R RS5

VINTER:
• 15" Standart VR6 BBS

Dæk: SOMMER:
• Toyo Proxes T1R 215/40-17
>> Fik dem til prisen på Proxes 4 215/35-17 hvor Proxes T1R er meget bedre end Proxes 4)

VINTER:
• Michelin - 185/60-15

Undervogn: Raceland Gevind
• Sænket 45 mm
• Kan sænkes 45 - 75mm..

• Holdt med undervognsbehandling planmæssigt.

Bilstereo: • HeadUnit: Alpine CDA-9853R (inkl. fjernbetjn.)
CD/MP3/WMA

• Forstærker: MDS Classic
4 x 160 W (640W)

• Baghøjt: 6"x9" Pioneer

• Subs: 8" MDS

• Front: Stock.

Styling: • Luftindtag i højre forskærm
• VR6 Emblemer fjernet hele vejen rundt
• Safetycar-blink (F1) fra blinklygter (hvidt) styret fra kabinen.
• Sorte blink foran
• Mørke tågelygter
• Mørke blink i sider
• Mørke Hella baglygter
• Angeleyes med DE-Linse og sort baggrund
• Blå pærer i positionslys
• Hella dark baglygter
• Hood lifters
• Emblemfri gitter-frontgrill

• Malet standart - dragegrøn metallic

Interiør: Kabinen er standart
• Sort interiør - både sæder og instrumentbord
• Sæder vertikalt og horisontalt indstillelige

• Momo team rat Ø280mm
• Momo race gearknop + manchet
• Momo pedaler

• Rødt/Blåt lys i instrumentbord (delvist)
• Rødt lys i dørlommer
• Rødt lys i baggagerum
• VW-Logo i plexiglas oplyst i rødt i hattehylde (lyser ved tændt anlæg)
• Chromhåndtag indvendigt
• Chrom dørpins

Ekstra tilbehør: • Servo
• Boardcomputer
• ABS
• 2 x Airbag
• El-justerbare spejle
• El-Soltag
• Højde justerbar rat.
• Fjernbetjent centrallås
• 4 x El-ruder m
- komfortluk (fra alarm og kabine)

• Alarm m.
- fj. btj. centrallås
- overfaldsalarm
- komfortluk af vinduer
- luk/åben af baggagerum

Bemærkninger: Supersprinten gør den så lækker at rulle i! Den er stille hvis du kører pænt, men så snart den får lidt så kommer der rigtig racelyd (pga. Apexifilter - før med K&N var det bare brøl og larm)

{Pornstar} -kaldenavnet kommer af flere har nævnt den er total porno.
{Tykke berta} - nyt kaldenavn da hun er lidt tung i røven så der går lige lidt før hun sætter "ordentligt" igang.
I know - underligt tykke berta også bliver kaldt pornstart :P
---------------------------------------------------------------------
1 okt 08 - ny kødben passagerside front.

23 okt 08 - skiftet vintersutter fra Falken 185/55-15 til Michelin 185/60-15

25 okt 08 - skiftet stik til speedometer
25 okt 08 - ny olie, kølervæske og olietemp-måler.

9 nov 08 - nyt inderste knokkelled front i passagerside.
9 nov 08 - undervognsbehandlet

14 nov 08 - Kemisk motorrenovering. Kan mærkes med meget bedre optræk og respons.

6 dec 08 - højre baghjulsleje bagi skiftet

14 dec 08 - skiftet til turbo tændrør, nye tændkabler, zimmerman sportsskiver både for og bag plus nye klodser bagi.

23 feb 09 - ny frontgrill med gitter/mesh

16 april 09 - nyt yderste knokkelled foran højre side.

Populære opslag fra denne blog

Mathilde Isbombe

Denne opskrift er "lånt" herfra . Isbombe (6-8 personer) Ingredienser: 175 g makroner 2 dl Matilde kakaomælk 1 dl fløde-likør, fx Baileys 2 liter vaniljeflødeis Pynt: Grofthakket mørk chokolade Bagetid: Ca. ½ time ved 175°. Sådan gør du: Knus makronerne groft og kom dem i en skål sammen med kakaomælk og Baileys. Stil blandingen tildækket i køleskabet i mindst ½ time. Beklæd en 3 liters røreskål indvendigt med plastfolie - sørg for at folien går op over kanten. Skær isen i tern og pisk dem hurtigt til en fast softice, fx med en håndmikser. Kom ¾ af isen i skålen. Pres isen let sammen og lav en fordybning i midten. "isskålen" skal være helt tæt og uden huller. Kom makronblandingen i. Fordel resten af isen over ...

Auto-Forum Roskilde - De dyre "tilbud"

Har for noget tid siden været ude at se på bil i Roskilde hos Auto-Forum. Desværre ikke nogen god oplevelse. Manden der skulle være ekspedient gad ikke engang kigge på os før vi gik helt hen til ham og stod foran ham. Vi spurgte om vi kunne prøvekøre den røde Seat der stod udenfor, og så begyndte snakken ellers om at det var en lækker fin bil - som om han hellere ville snakke end at lade mig bag rattet. Efter endnu et par spørgsmål om vi måtte prøve den, og om det var praksis at folk købte biler uden at have prøvet den, så gik han med til vi kunne prøve den. Han gik ud efter en lille dunk og fyldte noget der ligner 2 liter på, så vi lige kunne trille rundt i området og prøve den. I min verden skal man kunne køre på små byveje, og alt imellem til motorvej for at se hvordan den trækker og går etc. og der er 20 km altså lidt at prøve det på. Vi kommer så tilbage og har nogle spørgsmål nu vi har prøvet den, og han begynder at snakke om de snart lukker, men da jeg spørg om de...

Udlændingepolitik: Prøveperiode for at blive dansker?

Vi har igennem de seneste mange år fået rigtigt mange ubehagelige indvandrere til Danmark, som har lavet vold, kriminalitet og ikke ville arbejde, men bare få store summer af penge. Så kommer man til at tænke på hvordan man får et arbejde - her har man en prøveperiode så man lige kan se om du virkeligt har tænkt dig at lave noget fornuftigt, eller om du er en doven Robert. Det sikrer firmaet at du er reel i dine hensigter, og du viser du vil integrere dig i firmaet, dens kultur, medarbejdere, vil arbejde for at vi kan nå nye højder. Alt det kæmper du for, for at du kan få lov at få de vilkår som alle de fastansatte i firmaet. Så du kan få pension, sundheds sikring, frugt og grønt ordning, forskellige sociale foreninger, fordelsprogrammer, flekstid, og alt hvad der ellers tilbydes af goder. Du kan få lov til at se på dette og prøve det i en begrænset periode, og så bevise du vil arbejde hen imod det bliver bedre for os alle sammen så vi kan bibeholde disse goder, løn og velfærd. O...