Gå videre til hovedindholdet

Systemudvikler CV (2012)

ÅRGANG: 5 maj 1985 (Nuværende 27 år)
En ung mand uddannet datamatiker med speciale i C#, .NET & Visual Studio. Er en meget engageret, kreativ og resultatorienteret udvikler med en stærk forretningssans. Synes selv og har fået bekræftet af kolleger jeg har et øje for detaljen.
Er ansvarsfuld omkring mine opgaver og forsøger at "gå i dybden" med ting og specialisere mig.
Derudover elsker jeg at lære nyt og få nye udfordringer indenfor flere områder (både systemudvikling, ledelse olign). Er en naturlig teamplayer, men også vant til selvstændigt arbejde og er ofte den drivende kraft for projekter, da jeg er meget serviceminded og arbejdsom for at nå mine mål og deadlines.
Som person har jeg god humor, altid positivt indstillet og højt energi niveau. Har masser af gåpåmod og betegner mig selv som åben, ærlig og fremadrettet.
Kender til alle aspekter i processen systemudvikling, fra start til slut - fra ide og kundemøder til implementering og vedligeholdelse hos kunden.

2011 - Nu : IT Konsulent hos Capgemini, Vallensbæk

  • Microsoft systemudvikler - specielt ASP.NET 4.0 (C#) & Silverlight (C#)
  • Fejlretning og vedligehold
  • Scrum master
  • Estimering og hjælp ved bidwork
  • Foredrag & præsentationer omkring nye teknologier (såsom HTML5)
  • Dokumentation
Her foregår konsulent-rollen så vidt muligt i tæt samarbejde med kunden, og derfor hos kunden så er godt bekendt med kundekontakt og konsulen-rollen.
Alt arbejde er projektbaseret som konsulent, og her er meget international atmostfære og arbejde med kolleger fra flere forskellige lande.
TEKNOLOGIER: C#, ASP.NET 4.0, HTML5, CSS3, WPF, Silverlight, Unit-testing, CI, TDD,TFS, Agile RUP, SQL, LINQ, Visual Studio
2010 - 2010 : Systemudvikler hos KMD Energi, Ballerup
  • Fejlretning og vedligehold
  • Nyudvikling af funktionalitet
  • Oracle PL/SQL, Oracle Forms, Oracle Reports
  • Test
  • Dokumentation
Var med til at vedligeholde og videreudvikle produktet KMD Panda.
Dette arbejde indebar fejlretning, dokumentation, og teste alle dele.
Arbejdet bestod i fejlfinding og fejlsøgning, fejlretninger, sammen med nyudvikling alt sammen i Oracle reports, oracle forms, og Oracle PL/SQL.
TEKNOLOGIER: Oracle 10G, Oracle PL/SQL, Oracle reports, oracle forms, Java/J2EE, Dokumentation, Test
2009 - 2010 : Udvikler hos KMD Energi, Odense
  • Konvertering af data
  • Kundekontakt og kundehenvendelser
  • Oracle PL/SQL
  • Dokumentation
Hos Netbas-gruppen varetog jeg flere konverteringsprojekter - bl.a. fra Sonwin til Netbas, Microstation & Hugin (FT Net på færøerne) til Netbas.
Dette var i tæt samarbejde med kunden, hvor min rolle var meget konsulent-baseret.
Her blev jeg specielt rost for min evne til at dokumentere struktureret, mine analytiske evner, arbejdsmoral og evnen til hurtigt at falde tilpas i teamet.
Udover dette blev jeg valgt over flere med langt større erhvervserfaring på grund af min indstilling til opgaver og personlighed.
TEKNOLOGIER: Oracle 10G, Oracle PL/SQL, CMD, VB6, C#, NIS, Dokumentation
2008 - 2009 : Programmør hos Informi GIS, Kolding
  • Applikationsudvikling til desktop
  • Datakonvertering
  • Udvidelser til software
  • Fejlfinding og fejlrettelser
  • Logningsapplikationer
  • Udarbejdet test- og dokumentations-standart dokumenter
Mine opgaver var meget konsulent-baserede, da alting var i meget tæt samarbejde med kunder i alle faser af projekterne. Da det API vi skulle udvikle imod var meget fejlbehæftet har jeg lært at strukturere min kode meget fejlsikret, for at kunne lokalisere fejl og er blevet meget bevidst omkring systemtest under systemudvikling.
TEKNOLOGIER: C#, Unit-testing, TFS, GIS, SQL, XML, Logning, Dokumentation, Visual Studio, Spatial DB
Se mine projekter på www.dotwest.net
2004 - 2007 : Datamatiker uddannelsen
2001 - 2004 : HTX (Matematisk student)
1992 - 2001 : Folkeskole afsluttet med 9. klasses afgangseksamen
Se kurser olign. videreuddannelse på www.dotwest.net

Populære opslag fra denne blog

Mathilde Isbombe

Denne opskrift er "lånt" herfra . Isbombe (6-8 personer) Ingredienser: 175 g makroner 2 dl Matilde kakaomælk 1 dl fløde-likør, fx Baileys 2 liter vaniljeflødeis Pynt: Grofthakket mørk chokolade Bagetid: Ca. ½ time ved 175°. Sådan gør du: Knus makronerne groft og kom dem i en skål sammen med kakaomælk og Baileys. Stil blandingen tildækket i køleskabet i mindst ½ time. Beklæd en 3 liters røreskål indvendigt med plastfolie - sørg for at folien går op over kanten. Skær isen i tern og pisk dem hurtigt til en fast softice, fx med en håndmikser. Kom ¾ af isen i skålen. Pres isen let sammen og lav en fordybning i midten. "isskålen" skal være helt tæt og uden huller. Kom makronblandingen i. Fordel resten af isen over ...

Sportskage fra La Glace

Dette er en opskrift jeg har "stjålet" fra madprogrammet Price på DR2. Den er udgivet på deres hjemmeside så har derfor valgt at ligge den herind da det simpelthen bare så SÅ lækkert ud så måtte gemme den for eventuel senere brug.. Se den direkte her . Sportskage fra La Glace 4 personer Ingredienser Nougatine 50 g hasselnøddekerner 150 sukker 8 dl piskefløde til creme 4 dl fløde til afpyntning Makronbund 250 g marcipan 370 g sukker 3-4 æggehvider 24 profiterolles Sukker Marcipanen smuldres med sukkeret, røres sammen med æggehviderne og smøres ud i en cirkel på bagepapir. Bages ved 175 g i ca. 30 min. Hasselnøddekernerne ristes på en tør pande og sættes til side. Sukkeret smeltes til lysebrun karamel og tilsættes nøddekernerne. Hæld karame...

Auto-Forum Roskilde - De dyre "tilbud"

Har for noget tid siden været ude at se på bil i Roskilde hos Auto-Forum. Desværre ikke nogen god oplevelse. Manden der skulle være ekspedient gad ikke engang kigge på os før vi gik helt hen til ham og stod foran ham. Vi spurgte om vi kunne prøvekøre den røde Seat der stod udenfor, og så begyndte snakken ellers om at det var en lækker fin bil - som om han hellere ville snakke end at lade mig bag rattet. Efter endnu et par spørgsmål om vi måtte prøve den, og om det var praksis at folk købte biler uden at have prøvet den, så gik han med til vi kunne prøve den. Han gik ud efter en lille dunk og fyldte noget der ligner 2 liter på, så vi lige kunne trille rundt i området og prøve den. I min verden skal man kunne køre på små byveje, og alt imellem til motorvej for at se hvordan den trækker og går etc. og der er 20 km altså lidt at prøve det på. Vi kommer så tilbage og har nogle spørgsmål nu vi har prøvet den, og han begynder at snakke om de snart lukker, men da jeg spørg om de...